Fantasilöst

Ska snart ut och kvällsfodra, för att sedan ta emot Nathalie som kommer med sin pappa kl 21.00 och öven då så kommer det en tjej som ska provpraktisera här en vecka!

Men före fodringen så måste jag bara få lov att säga en sak!
Nu har jag inte sett programmet men hallå, ett helt tv-program om Ge-kås i ullared. Hur damn intresant kan det vara? Se massa folk springa runt som galningar och drar i varsin ände av ett paket strumpor!!
Vad kommer härnest, Inside Coop Forum??

Dessutom så hörde jag en frågetävling på Radion där dom frågade om just vad  affären heter som kanal 5 har ett tv-program om! Ullared sa han då och fick rätt, men FEL affären heter faktiskt       Ge-kås samhället heter Ullared, jag menar rätt ska vara rätt haha!! dagens I-landsproblem.... 




(bild frånkanal5.se) Fantasilöst!

Ja, nä nu låter jag kanske lite väl sne men men.....

Senare ska jag faktiskt ploppa ur mig om vad jag gjorde i helgen!

Dags för hästarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0