Förlåt!

Jag lovad er en sak på heder och samvete!
Ja, jag kan nu säga att man inte ska lova sådana saker haha!

Satt och skrev om den artikeln i ridsport, men den blogg,se ville inte publicera det! Tror faktiskt det var mitt internet som krånglade. Men ska göra den lite bättre tänkte jag på min STORA dator.

Kvällen har bestått av att passa en duracellkanin vid namn Nathalie!

Det har varit att ha haft vattenkrig vid diskhon, till att leka flyga flygplan till att hoppa apan (en lek som jag och Nathalie har) Så nu är man trötter!

Snart så ska jag kika på Amarica´s Got Talent.
Hittade ett klipp från förra veckan tror jag det var, när det var en som imiterade Ozzy Osbourne.
Saken är den att Ozzys fru sitter med i juryn, Hon var inte så imponerad!



Tycker ni att han är lik Ozzy??

Ni får sova sött vänner!!



Kommentarer
Postat av: luffi

ti voglio bene Timmie.



ja jag tror våra stiler skiljer oss, men gillar ju dig lika mycket för det! hihi! kramar på dig!

2009-11-02 @ 23:18:37
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0