God morgon!

Trött man blir åter igen haha!!

Mitt inlägg försvann, blir tossig på det asså! Jag vill ju inte att mina inlägg ska försvinna så hinner jag inte blogga om allt för jag måste ut till stallet!

Humanity - Word Bracelet          Humanity - Word Bracelet             Humanity - Word Bracelet 
                                                           Humanity - Word Bracelet
Hittade i alla fall lite armband på nelly.com. Har börjat gilla dessa lite grand. Kul att kunna kombinera med varandra och med något som faktiskt kan betya något?

299kr på nelly.com


Hinner inte blogga mer nu, får ta igen det över lunchen!
Dags för stallet!


Kommentarer
Postat av: Vivere

ett lite tips är att kopiera texten innan du publicerar dig , det gör alltid jag , fall i fall inlägget av någon anledningen inte dyker upp eller blir fel ,



Hoppas du får en bra dag !



KRAM

2009-11-11 @ 11:44:00
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0