God morgon!

Eller inte! Hade hellre sagt god natt!

Dålig sömn har det varit i natt, svårt att andas samt halsont om något! Går upp och fodrar hästarna för att sedan göra frukost. Ett brev ligger vid kaffekokaren



Jag käner en sådan glädje sprida sig igenom min kropp just nu! Plus att jag inte är riktigt nöjd över en annan sak. Har man kommit överns om en sak så hoppas man på att den andra parten håller det, NEN tydligen blir INTE så! Blir så damn trött!

Det är jue F-R-E-D-A-G idag!!!
glada miner ska det vara! Ska snart hoppa ut till stallet, Catrin har ett fullspäckat chema innan hon ska sätta sig i bilen idag för att hålla träningar i Hylte. Ikaros ska vara klar 09.30 som vanligt. Sedan är det till att rida Chiron, han får min dag till att bli en bättre! Fast idag kommer Evelina hit det är = skratt!!!!!!!

Dags att studsa i ridbrallorna!

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0