Guld i mun!



                          
                            
Sovit gott vänner?

Jag myser med mitt morgonkaffe och ätit lite frukost. Tog faktiskt ett par peppatkakor också! Kunde ju inte låta bli när burken stod där och viska mitt namn! Kanske något tidigt att äta pepparkakor men äh! haha!!

Kommer ni ihåg när man brukar knacka sönder kakan för att den skulle bli i tre delar och ge tur? Är det något ni gör fortfarande? Kanke hör julen till!

Om en stund ska jag göra mig i ordning för att sedan hoppa ut till stallet. Jag och Erika ska rida lektion innan vi ska åke till Laholm för att titta på Grand Prix. Ska försöka blogga under dagen, men kan inte lova någon jätte bra uppdatering. Men ska ta med mig datorn!

Ni får ha en mysig söndag så länge!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad smaskigt med pepparkakor :)

Kram

och kusinen - är smatalet viktigt, bara ring, har jag tid att prata svarar jag såklart :)

2009-11-15 @ 23:16:23
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0