Halloj bloggen!

Så här illa uppdatering har det inte varit sedan jesus var barn!

Jag sitter nu på tåget på väg ner till Laholm där jag blir upphämtad av Catrin. Är nere vid 19.14 faktiskt!

Helgen i sig har varit intressant om man säger så. Lovade som sagt några ledtrådar men jag behöver tänka lite. Se om jag bloggar någotom det senare ikväll när jag är tillbaka på Dressyrgården. Men i vilket fall såär jag nöjd.

Får nog ta och trycka in mp3:n iöronen och hoppas på att klockan tickar på lite fortare.....

A new countdown has just started......


Hur har eran helg vari då? Vad har ni hittat på?? TELL Me!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lugn helg, jobbat liiite och försökt att ladda inför kommande vecka.

ha en fin måndag och nu får du snart berätta vad du pysslat med - du brukar inte vara såhär hemlig ;)

Kram

2009-11-08 @ 22:12:13
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0