HeeBeeGeeBee

Jag måste verkligen få Dissa en sak, ja jag vet att jag verkar vara lite dissande idag men det bjuder jag på haha!

Men denna grejjen som kallar sig HeeBeeGeeBee är HEMSK!!



Produktbeskrivning:
Den ger behagliga rysningar genomkroppen och man ska känna dig mindre stressad och huvudverken släpper efter en hård dag på jobbet!

Jag kan säga att jag blev sjukt mer stressad och inte mer huvudverk utan migrän fick jag av den! Behagliga rysningar yeah right, kallakårarlängs ryggraden och benen ville bara springa! Är det, det som kallas behgliga rysningar??

Jag blev jagad av en tjej somsålde dessa i Scandinavium under Eurohorse. Kan säga NEVER MORE! Dessutom förstår den frisyren, hemskt ju! Dagens I-landsproblem!

Vad tycker ni om dessa?

                                                     För mig blir det en klar DISS

Och jag som förövrig älskar när någon pillar i håret.....Men denna gjorde att jag bara ville skrika!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Älskar den! Vet inte varför men jag tycker den är avslappnande.

2009-11-15 @ 09:37:06
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0