IDOL!

Då var denna Fredagens IDOL 2009 över!

Vilken är din favorit??



Jag måste säga att Eric var helt fantastik ikväll!
Reza är en av dom som jag har hållt som favorit under en lång tid, men jag måste erkänna att ikväll var hon inte det. Fast jag tror att hon har mycket att ge!

Återstår att se vem av dessa det är som kommer att lämna IDOL ikväll!

Kommer med dessa ord att säga god natt. Haråkt på en förskylning så min hals känns något som ett rivjärn, får tänka positivt, förskylning=ingen svinis på besök!

Sov sött vänner!!



Kommentarer
Postat av: viktoria

Vill ha mariette och erik till final

2009-11-20 @ 22:26:57
Postat av: Emelie

Som sagt, jag diggar Calle, han har en grym röst och en grym känsla. sov gott.

Kram

2009-11-20 @ 23:03:45
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: barbro

inget svin ni har ju hästar och som tur är långt ute på landet ni är.

2009-11-20 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0