Kallt

Som attans har det varit idag!
Kan säga efter jag hade skrittat fram Ikaros vid hand och sedan gick in i ridhuset så var det VARMT där inne. Små regn, då menar jag små blandat med kalla vindar = ISTID! 

Idag så gick det inte så kanon bra på tävlingen, Ikaros såg jämn ut men han kom aldrig "upp" sig. Inne på banan så svarade han inte riktigt på hjälperna vid byterna men satte ett par! Vi misstänker att han var kissnödig helt enkelt. Han kissade två gånger i transporten efter vi var klara. Han kan nämligen inte utanför en box, skvätter ju på benen. Men Catrin känner sig ändå nöjd ned vissa saker.

Träffade en del bekanta på tävlingen också lite kul!

Men något som jag inte var så nöjd med var faktiskt knopparna, hade kunnat göra dom bättre. Men om jag säger som så här, jämför man med hur många andra knoppar så ger jag mig själv en klapp på axeln! Får man lov att göra det?




Nu ska jag strax hoppa in i duschen och känna mig fräsch! Sedan är det ju I-D-O-L ikväll! Men en av mina favoriter åkte ju ut så känns inte lika kul faktiskt haha!

Hur ser eran F-R-E-D-A-G ut vänner, inga olycker i och med att det är den 13:de???



Kommentarer
Postat av: Emelie

Kusinen! jag har verkligen inte hunnit slå dig en pling idag heller, galet mycket att göra men jag ska hålla mig hemma imorgon kväll och ringa runt till släkten, så då kanske du får dig ett samtal :)

Kram

2009-11-13 @ 19:20:27
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: viktoria

Hejhej. Skulle till laholm men gav upp pga vädret. Så nu väntar man på idol i kalla? Halmstad.

2009-11-13 @ 19:57:32
URL: http://sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0