Kvällen!

Är här och söndagen börjar närma sig mot sitt slut! Fattar inte, alltid tar dagarna slut så damn fort!
Men jag ärnöjd med det för på Torsdag är Melanoz på språng. Varför, vart? är frågor ni får vänta med, är ett typ av möte kan jag säga men nothing else darlings. 

Idag så har jag kört klart röjsågen runt hagarna, även trixat med trådarna och bytt ut isolatorer efter våra grannar vildsvinen hade besökt ena hagen! 

Så nu ger jag faktiskt vildsvinet en diss! När dom förstör mina hagar!!



Men till något trevligare!
                        
Så har jag även ordnat varme i huset tills Catrin kommer hem, en mysig värme som sprider sig runt i huset från kaminen! Fick en riktig känsla av höst och hade bara lust att vira in mig i en filt för att läsa en bok, men nope. Melanoz ska puttsa nu!

Har ni haft enbra söndag?


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, vildsvin är rätt gräsliga faktiskt, om jag får säga det själv.. :P

2009-11-03 @ 18:09:57
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0