Melanoz bloggtopplista

                                  
Fast egentligen ska jag inte säga topplista! Men fick bli så. Finns en hel del bloggar jag följer och jag kommer faktiskt inte ta upp alla men en del!

Ordningen är ingen ranking utan enligt mig är alla kanon bra!

FATTYBOM
Jag började följa hennesblogg för etttag sedan och denna bloggerskan verkar vara störtskön! Hon står för det hon säger och vekar tro på sig själv. Hon är inte det träsket där det skrivs skit om andra eller tvärtom! En grym blogg som inspirerar med en jordnära skrivare! LÄS VÄRD!

FOKI
Är en söt tjej från Thailand som skirver en kanon bra blogg. Knanske därför hon tog hem 3 stycken titlar från blog awards 2009. Foki har alltid någotroligt att erbjuda i sin blogg. Man blir glad av den och verkar vara en super trevlig person. Lika som Fattybom så kstar hon inte sten i glashus, inget bloggbråk med någon utan har bara kul med sin blogg utan att hänga ut andra! Även denna LÄS VÄRD!

UATILLUSA
Är en tjej som jag lärde känna här nere på Dressyrgården förra sommaren. Hon är en undebar person som man fick många skratt med. Nu så jobbar hon som au-pair i USA hos en familj och verkar leva ett ROLIGT liv med ett stort R. Hon skriver bloggen autillusa sedan ett par månader tillbaka och den är stört skön. Hon kan verkligen bjuda på sig själv. GO LINNEA!


STORSTADSPOJKEN
Är som ni många säker vet blondinbellas pojkvän/sambo. Han driver sin humorblogg storstadspojken. Man får sig alltid ett gott skratt.

CORINNESANDBERG
Är en bloggerska som även är en underbar vän! Hon är grym på att skriva och kan verkligen få till det i många inlägg. Hade hon haft mer tid till bloggen så hade hon kunnat bli stor i blogg världen det tvekar jag inte på. Dessutom såtar hon grymma fotografier, kanon duktigpå att fota hästar och ALLT! Kram på dig vännen!
Dessutom så är det hon som gjort min design på bloggen!

LUFFI
Är en kille som bor i Halmstad och bloggar om dess vardagsbetraktelser. Varför jag följer dennabloggen vet jag faktiskt inte, men han är en supertrevlig människa som jag hoppas når sin lycka i framtiden!



Här fick ni en del av mina bloggar som jag följer dagligen! Har en drös mer bloggar som jag läser. Men inlägget skulle bli mil långt!

Kanske skulle ha veckans bloggar, vilken blogg jag tycker har varit bäst under veckan? Kanske något ni vill vara med på!??  I så fall skicka mig en kommentar och glöm inte eran blogg adress så jag kan följa den! På söndag drar jag den som jag tycker mest om under veckan som gått!

Nu är det dags för sängen för min del!

Sov sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med lite tips att läsa när man har en stund över :)

Hörs imon kusinen.

Kram

2009-11-11 @ 23:52:38
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Bobby Oduncu

Va söt du är killen :_)

krammmmmmmmmmm Bobby

2009-11-12 @ 01:07:25
URL: http://blogg.bobbysharstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0