Meningslöst inlägg!

Känns som det har varit begravning ungefär! en äkta tyst och regnig söndag!

Tummen upp för regniga söndagar med gegga!

Jag har i alla fall puttsat klart alla 28 sadlar inklusive fettat in.Må säga att jag är trött på sadlar ochblöta svampar. Samt har jag konstaterat en sak, Stübben sadlarna är mer svår puttsade än de andra sadelmärkena. Karl Niedersüs var enkalst!

Hmmm..... Dagens I-landsproblem? 

Innan idag så ska jag erkänna att jag inte var på så bra humör! Varför vet ej. Ni vet när man har en irritation som man inte kan placera varför? Utan bara finns där. Visserligen så vet jag nog varför jag varirriterad men sådana saker tar man inte upp här.....Privat ni vet. Men efter att ha pratat med en person så blev det bättre. Stackarenförsöker alltid fåmig till att änka positivt men just nu är det verkligen mycket runt omkring som ska ordnas och allt verkar inte vara samarbetsvilligt, men ett stort tack och en mega kram för ditt tålamod!

Jag är i alla fall glad att jag har bloggen! Ni läsare kan verkligen göra en hel dag!

haha tänkte att jag skulle lägga upp en bild på mig själv, men såg en viss skillnad på innan respektive efter jag hade klippt mig!


Gud vad jag ser sur ut haha!!

Dags att ge mina darlings ute i stallet eftermiddags mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0