Morning....

Tisdag idag. Bara så ni vet!

Morgonen har bestått av att läsa mail och sitta i telefonkö för att komma fram till 3. Var lite skeptisk till min faktura som jag fick häromdagen och är nu lite less på dom. Bad dom att skicka yttligare en specifikation på mina samtal. För det är något som är vajjsing. Men då hinner inte den komma innan fakturan ska vara betald och då är risken för att jag får en påminelse avgift på 50 spänn. Vem vill ha det då? Även om jag förklarade läget och sa att hankanske kunde göra en notering om detta,
-Ja, men det blir ändå påminnelse avgift om du ej betalar i tid!
Ibland är 3:s kundservice så damn kassa! Fast dom har varit till stor hjälp många gånger. Well nog pratat om min faktura, intresserar er säkert!

                                                   
Vad som sker annars idag är till en början att ordna stallet. Catrin ska ha ensadelprovning nu på morgonen efter att ha lämnat snattan på¨dagis. När hon kommerhem är det antagligen dags för att rida. Vädret är något mer positivt idag, uppehåll i alla fall!

Dags att fånga dagen my dears!


Kommentarer
Postat av: Vivere

ibland kan man bli så jäkla irreterad på kundservice över lag !!

2009-11-24 @ 09:15:48
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Hållr med dig, Picasa är väldigt enkelt och smart för lite redigering och göra kollage, mer behöver man väl egentligen inte ;)

2009-11-24 @ 09:22:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0