Nu är det dags!

Jag har egentligen ett jätte sug och bara blogga!
Men jag tänker faktiskt ta och krypa ner i sängen och kika på tv4-filmen som går nu, mitt feta grekiska bröllop.

Jag gick och funderade lite medans jag var ute och kvällsmockade/fodrade. Det är en del läsare som följer min blogg dagligen. Är det något ni vill läsa mer om? några önskemål? höra en åsiikt om något kanske? eller en frågestund? Ni väljer!

                             


Som sagt sängen + film + praliner= mys!


Sov sött vänner när det blir dags!


Kommentarer
Postat av: Vivere

tycker du skall skriva som du gjort men gillar läsa det mesta ;o) men gillar din åsikter och melanoz skriver , samt råd/tips och frågestund :o) , sov gott

2009-11-29 @ 21:46:27
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0