Pannkakor!

Fick det bli ikväll! Säger bara mums!

Någon mer än jag som gillar pannkakor??

Eftermiddagen har rullat på i sin lilla tackt! Fått en del sadlar puttsade.....



Har kikat på dessa många gånger, eller ja. Går knappast att undgå dom när de finns överallt. 
Men hur skönt kan det vara att ligga på en sådanhär då? AUCH! 

Jag brukar säga att man köper sig smärta när man köper nya ridstövlar och ska gå in dom, men en matta med"spikar" är väl i högsta grad att köpa sig smärta!?! 

Vad säger mina läsare om spikmattor? Kanske blir årets julklapp! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag använder spikmatta då jag efter en ridolycka på en hopptävling förra året fick diskbråck och whiplash. Det hjälper mot smärtan och får musklerna mjuka

2009-11-21 @ 21:10:07
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0