Pinsam Hårväxt!

Är det jag har just nu!

Chiron fick bli klippt, helrakning förutom benen dock. Men han var super duktig, tyckte att det killade lite när jag var under magen men resten var han superduktig. Han är ju stallets kronprins!

Men i alla fall såkänns det som att jag har en otrolig hårväxt! ÖVERALLT! Okej kanske inte så illa men nästintil, min näsa känns hemsk!

Så duchen nästa blir det för mig! Men jag är så STOLT!

På tal om hårväxt så fann jag detta!

En fyra åring som har diagnosen Ambrass syndrom. Detta betyder att hon har hårväxt över HELA kroppen.
Som andra fyraåringar gillar hon att äta glass, men svårt är det för henne då godsakerna ofta fastnar i håret som befinner sig i ansiktet!

                                                          SÄLLSYNT SJUKDOM
Läkarna säger också att det kommer ta flera år för detta barn att bli av med sin hårväxt och efter ett antal behandlingar så har hårväxten hejdats.

Tänk er själva att vandra runt med så mycket hår! Men detta verkar inte på verka henne så mycket om manläste artikeln men hennes föräldrar är oroliga inför framtiden!

Källa och artikeln finner du
HÄR


Kommentarer
Postat av: Trees

Åh vad hemskt.. ja det är klart att dom oroar sig för framtiden, en tjej, och en tonåring är ju alltid en tonåring. Hoppas det går att hejda ordentligt:)

2009-11-30 @ 14:35:42
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0