Shopping

Ja. det skulle vara det!

Sitter och drömmer mig bort, hittat saker där det verkligen står "MELANOZ ta mig!" 

 

             Mishumo                                     Khujo                              
              1050kr                                      849kr                                 

De två första jackorna är bara så jag och dessutom så snygga! Min stil! 

                                                              
                                                                               Diesel
                                                                              1599kr
                               Denna pullovern har jag kikat på länge! Men damn vad plånboken är tunn!

                                                              
                                                                             La Redoute
                                                                               1279kr

Någon som har överskott med pengar! Eller någon som vill skänka en slant till rädda Melanoz fonden?

                                                               Vad tycker ni HISS eller DISS

Kläderna finner ni HÄR


Kommentarer
Postat av: viktoria

Hiss för kläderna! Diss för att plånboken är tun även här. Och inte mkt pengar alls då ny häst skall införskaffas!

2009-11-18 @ 10:57:49
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0