Snabbt

Inne för att ta ett litet mellanmål innan det är dags att rida Corvetten. Får se hu det går, han kanske är överpigg nu när inte han har någon päls kvar!

Catrin och C/o är nu på väg hem efter en helg uppe i Globen och Stockholm international horse show. Kommer nog komma hem en anings trött Catrin har jag en känlsa av men säkerligen pigg och glad Nathalie. Ska kanske vara snäll och fråga om dom vill ha te eller glögg samt scones när dom kommer hem. Pepperkakor har vi inga men degfår införskaffas så ska det också bakas!


Jag är den som egentligen inte tycker omglögg, specielt inte den vanliga glöggen.Men jag kan rekomendera safransglöggen samt hjotronglögg. Dom är jätte goda och man känner hur julkänlsan kommer.Svensk hantverk brukar ha massor av olika glöggar under julen så är ni på någon julmarknad så se om dom är där! Rekomenderas av mig, starkt!

Dags att ta ut kronprinsen!


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Vad häärligt, liseberg är supermysigt :D

2009-11-30 @ 14:06:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0