Sumering

Ja, nu är det dags för mig att knyta ihop dagen säck och krypa ner till kojjs!

Dagens 3 glada tankar om dagen innan jag somnar kommer att bli

1: Chiron var jättefin att rida idag
2: Fick present av Catrin
3: Fått nya läsare till bloggen 

Vad är era 3 saker ni är nöjda över idag? 
 

Men för övrigt så har dagen gått bra. Ikaros har fått ett litet sår på ena bakbenet så han var svullen i morse. Men efter lite rengörning och tvättning av ljummet vatten och Aloevera spray på och sedan promenad så blodcirkulationen kom igång så gick den ner!

Chiron var som sagt fin idag. Han var lite över ambitiös i början och lyssnade inte riktigt för min sits, men efter en del övergångar skritt-halt. Så blev det bättre. Sedan gjorde jag volter längs låpngsidorna innan jag gick ur volten så gjorde jag en övergång mot staketet så jag får hjälp att bromsa honom så blev det bättre. Övergångar är magiska. Galoppen var fin, blev något stark så fick göra lite tillsittningar och föra över vikten på bakbenen. Traven efter galoppen var LOVLEY! 



Under eftermiddagen så har jag haft positiva samtal. Livet käns lovley faktiskt! Förutom den dagen jag lämnar dressyrgården kommer att kännas hårt. Tur att Catrin är iväg på sadelprovningar den dagen så vi säger hej då på Onsdagen. Då kanske det inte blir så ledsamt haha!
Mer om det när tiden är inne!

Kuddarna ropar efter en kram så det är dags för mig att krypa ner till sängs!
Men en bra dag på en ny vecka har det varit!

Sov Sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Trees

Ja usch det kan jag tänka mig.. barn är inte speciellt snälla. det fanns nån kille i skolan som också höll på med ridning, fast han blev inte jätte särbehandlad av killarna. Beror säkert på vart man bor, vad vet jag. Det låter bra iallafall, hoppas du lyckas:D

Tack, kul att du tycker det, jag ska hem från london snart, men till monaco i januari, ska bli grymt kul:)



Hm, 3 saker.. jag är frisk, jag ska hem till jul! de blev 2 saker!



nana gott



2009-12-01 @ 00:41:42
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Madicken

Tyvärr är det så:(



Tre saker jag är nöjd över är..

Ponny var ovanligt sammarbetsvillig!

Mitt lilla rödhåriga sto :'D

Det gick bra på praktiken..

Jag har skrattat mycket åt hat idag..



Kram:D

2009-12-01 @ 01:08:25
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: viktoria

mina 3 bra saker:

1.Min rygg överlevde stallarbetet

2.Gått kanon med UF företag

3. Det är advent !

2009-12-01 @ 06:39:16
Postat av: josefine

vart är det du skall ta vägen nudå?

du får plinga någon dag när du har tid :)

2009-12-01 @ 09:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0