Sylviakaka!

Ikväll så fick jag en smaskig sylviakaka. Nathalie´s pappa hade bakat kaka innan han kom hit! Kan säga att den är ljuvligt god, man blir helt lycklig av den!

Nu kommer jag till det som endel av er undrar, som jag gjorde under helgen.



Jag har varit och kikat på ett nytt jobb.
Över det hela så är jag nöjd men jag fortfarande lite att fundera på.

Det jobbiga kommer vara att lämna Dressyrgården, Catrin och Nathalie!
1 1/2 år har gått och kunskapen har växt, både so ryttare och männsika.
Catrin är en fantastisk människa så nästa som kommer hit hoppas jag
verkligen vill fövalta allt hon har!

Mer kommer jag faktiskt inte skriva om detta, men det kommer att komma senare.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, spännande med nytt jobb, blir det gbg då eller? Jag kan tänka mig att du har lite att fundera på, kusinen. Men det viktigaste är att du känner efter vad du vill, vilket mål du har och vilken väg som passar dig bäst för att nå målet :)

Kram

2009-11-10 @ 00:04:08
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0