Tänkt på det?

En dröm som kom, talade om, även frågade om jag hade glömt!

När vet man? Hur ska man veta när man inte kan få svaret på att man vet? eller är det en självklarhet?
Önskar att jag i stället kunde få höra vad jag bör göra, ett stöd,ett ord vi tror på dig. De saker ni säger är inget nytt. Jag tar hand om mitt liv,är inget barn. Jag är vuxen nu.

Vad ska jag göra, säga eller höra. För att få er att förstå jag är på väg att gå.
Drömmen är sann, jag ser mig själv, Arbeta hårt, men viljan den består.¨Ni som skrattar det är ni som bör fatta.

Se mig, hör mig, stöd mig......





Kommentarer
Postat av: viktoria

mkt bra text!

2009-11-16 @ 10:21:35
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0