vart tog du vägen?

Det undrar jag ofta! Jag förstår verkligen inte vart dagarna har tagit vägen? Dom bara försvinner. Är det någon mer än jag som har det problemet??

Dagen har gått som på räls, eller ska vi säga vattenskidor med tanke på allt regn som faller ner.
I morgon ¨så drar Catrin och C/o kosan till Stockholm och International Horse Show. I år kommer dock inte Anky Van Grunsven att delta men andra i från holland kommer att besitta dressyrbanan!

                                                         

Jag ska även få känna mig så där vuxen, vuxen igen. Ska lämna lillstumpan Nathalie på dagis i morgon. Annars måste hon gå upp så fasligt tidigt om hon ska åka med mammsen Catrin.

I morgon så kommer jag bland annat att göra en videoblogg samt en hiss och diss historia.

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och läsa en stund innan drömmarna trillar in.

Sov sött vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0