What to do without

my coffe!!

Längtar verkligen till lunchen, sätta sig ner, varva ner och dricka sitt kaffe!



Dagen rullar på bra här i alla fall. Vi är numera 3 stycken ute i stallet, känns bra. Har varit helt själv därute innan och nu två till så kul......Slipper man diskutera med sig själv. Märkliga saker kan diskuteras med sig själv om man enbart har sig själv som bollblank!

Chiron kändes fin idag! Stark över ryggen och orkade bära sig bättre i galoppen, men man känner att han håller på att växa! Men nöjda var vi idag i alla fall samt god kretik från Catrin!

Något som jag tycker om är att ibland ta ett glas vin eller champagne, dock inbte något rött äckel päckel haha!!
Men fann i alla fall dessa vinglasen!
Klicka för att se nästa bild
Klicka för att se nästa bild

Jätte roliga glas tycker jag!
Genom att trycka på en knapp under glaset så börjar dom byta färger!
Dom går till och med att tvätta i diskmaskinen!
Batterier ingår och glasen hittar du här!

Nu ska jag ut och fortsätta i stallet och i eftermiddag ska jag blogga om min blogglista, vilka bloggar följer Melanoz!



Kommentarer
Postat av: alexadnra

coolt:)!

2009-11-11 @ 17:19:30
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: alexadnra

va kul:)

lycka till (;

2009-11-11 @ 18:03:20
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0