Det

Blåser lite här vänner! Jag menar inte så lite helller. Hästarna fick nöja sig med att gå promenad. Vi har inte ridhus ÄNNU och när dressyrbokstäverna flyger vill inte jag sitta och rida en unghäst på 5 år uppe på banan! Inte utmana ödet.

                                                     

Har suttit och arbetat med Herbalife nu under kvällen. Skönt! Vill ni veta mer om det så får ni hoppa er in HÄR och klicka på rubriken Herbalife. Där finns informatiom om både affärsplanen och produkterna. Vill ni då veta med så för ni höra av er. Allt står som sagt på hemsidan. Herbalife sponsrar faktiskt David Backham......

Nu ska jag ut och roa mig i blåsten med Hö-påsar. Vi har rea sakerna där jag brukar gå med mina hö-påsar i vanliga fall men nu får jag gå runt så inte massa hö hamnar på kläder mm. IKEA påse krig med Melanoz is waiting!

                               
                           Snart väntas dessa tider. jackor på lager och michelingubben är framme!!

Bloggar mer senare darlings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0