Söndagen

Vandrar på i ett hiskeligt regnande! Men det är väl bara till att gilla läget och använda badring!

Mat hålls på att lagas inne i huset och jag letar efter sovsäcken till min mobil, den fryser! Har la lagt den på ett smart ställe "Där lägger jag den så vet jag vart jag har den" eller hur!

Nu förtiden så räcker det inte med att endbart köra en snygg bil eller att man ska bära dyra kläder och klockor. I nästan var hem så sitter det en lite prick med fyrkantiga ögon och bloggar som attans för att bli den största. Man kan nästan iställer fråga "vem är det som INTE bloggar" eller hur?

Well för att visa hur seriös man är med sitt bloggande och man även vill ha en lyxig mus......
Ja, en data mus! Så denna pimpade datormus är ett måste för alla bloggare som gillar pimpade saker!


 








Musen
är inte gjord av guld men vill man vara med i leken får man leken betala
445 kr kostar denna konstgjorda mus! och den finner ni här




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0