Fredag it is!

Brevid mig har jag ett ätande monster! DA DA DA!! , ME ME ME!!! AAAAAAA!!!!
Säger bara vojne! Jag hinner inte med att dricka kaffet! Monstret jag talar om, är Nathalie! Catrin är iväg under eftermiddagen kvällen och håller träningar så jag får vara barnpassaren!

Idag ska jag faktiskt dra mig till korgladan och införskaffa mig lite fredagsgott! Kanske Nathalie somnar så jag hinner plocka in hästarna! tyckte det var lite väl tidigt att plocka in dom vid 13.00! eller? Specielt när det är ett så underbart väder! Men ändå.....Vill ha vår och en sommar som väntar!



Fick ett trevligt sms innan, "Snart klar för dagen och sedan blir det att åka in till Espresso House och ta en kaffe med........namn" Vet ni vad jag tänkte då! DAMN YOU! As i care liksom att ni sitter och har mega trevligt med varis kaffe latte och käkar goda bullar. Så nittonhundra-frys-i-fast....... Bitter... va?? Bad Jesus om en kaffe latte men det lär dröja innan han orkar resa sig upp or soffläge och ge mig en! Men om 4:ra veckor! Damn vad kaffe latte jag ska köpa på stationen!!
                                                           
Nu har jag och Nathalie ätit! Time for korgladan sweeties!!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Naw... Om det är någon tröst så blev just den fikan inte av om jag inte minns helt fel... :) Men du får ta igen det next time. ;) Kram på dig

2009-10-11 @ 19:38:56
URL: http://jenitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0