Fullt ös....

Medvetslös! Jag kan inte förstå! Fast det är dock inte många gånger jag gör det men.....Nathalie är verkligen som en duracellkanin! Fast nu så kom hon upp is offan och börja mysa! Snart dags att göra ett försök med att snatta lilla damen. Hon har sovit mindre än vad hon brukar idag!

Har suttit och gjort enkla Photoshop precis medans Nathalie dansade till sitt piano som spelade för fulla puckar! Bara enkelt, men innan jag fick tipset var det inte så enkelt mina vänner!

Hur är eran fredag där  ute i Sverige??
Barbro kanske kan kommentera hur det är hos er ikväll??

                                  

 

                                  

 

                                                                       

Me and Nathalie



 


Kommentarer
Postat av: Barbro

Kanske du kan beställa klippning måndag och jag köra dig till Laholm. annars är en av gästerna på lördag frissa ,har nog ej sax med sig.

ses Barbro

2009-10-09 @ 23:18:08
Postat av: vesna.blogg.se

Tack så mycket, ser att du har lyckats med bilder :) Du får vara lite försiktig med att skriva att du älskar någon, haha =) Jag vet att du menade bara bra för photoshop tipsen, men eftersom jag är gift så kan det misstolkas av andra :)

2009-10-09 @ 23:28:07
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0