Glömt vart du parkerat bilen?

Eller vart hotellet låg? Varit ute på vild ute kväll och blvit på lyset och glöämr bort vägen hem? Kanske så att ni lät tappar bort varandra inne på G.KÅS i ullared?

Här har jag funnit en lösning! 
En GPS-NYCKELRING! 
                                Klicka för att se nästa bild
                             Klicka för att se nästa bild
Du trycker på en knapp och den memorerar positionen du befinner dig på och vill hitta tillbaka till!Som en talande kompis som berättar vart du ska! Så nu kan man gå vilse med säkerhet! Denn lilla pryl tycker jag är perfekt! I alla fall om jag skulle irra runt i någon storstad!

Kostar 995kr och finns här

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen! HEROES börjar precis nu!Dessutom så är det snart sässongsavslutning!

Sov sött darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0