God kväll bloggen!

Eller man kanske skulle säga god natt??

Jag la mig i sängen för att läsa en stund efter sista inlägget, men råkade visst somna och istället för att få panik så låg jag kvare n stund. Var sedan ute och fodrade hästarna nattade mina små fyrbenta på 600 kg haha!

Sedan så skulle jag bara gå in för att säga god nat ttill catrin och hur hon ville ha hästarna i morgon, men det bev lite mer än så! Natt prat ni vet, har ju bloggat om det tidigare!

Försökte ladda upp lite bilder men det är inte nådigt vilken tid det tar här på blogg.se fattar inte att det är så segt ibland. Man ska tydligen blogga på morgonen!!

Jag kommer dock avluta dagen men en något udda men kanon bra växt för er som har lite svårt med få era blommor eller gröna växter i hemmet att överleva!

Dinosaurie plantan!

Denna plantan har funnits sedan 290 miljoner år sedan på vår jord! Nu kan den bo i ditt vardagsrum!
                                                      
Det enda den behöver är några droppar vatten och lite ljus. Skulle du mot förmodan glömma och vattna den för några veckor eller kanske si så där 50 år så rullar den snällt ihop sig för att invänta sitt vatten och väcklar då ut sin gröna blad igen!

Helt perfekt för den som är lat och glömmer att vattna sina blommor eller för ungkarln som tycker det är coolt med en växt som är 290 år gammal!

Denn lilla vän kostar 89kr och finns
här!


Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att min påbörjade migrän som jag känner smyger sig på har gått över när klockan ringer i morgonbitti!

Sov sött till er som fortfarande är vakna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0