God morgon!

På er alla där ute!

Idag är det lördag den 31/10 och Allahelgonsdag! Men kanske mer känt som Halloween.

Igår så var det Erika som fick lämna idol 2009 efter en duell med Eddie. Hon tycker jag är en bra sångerska men jag fann henne aldrig som någon som stod ut i mängden, såg mest såt och vacker ut. Men jag tror nog att vi kommer få se mer av henne i framtiden. Alla mina favoriter är kvar än så länge. Trodde dock att Rabih skulle åka ut, tyckte han valde en riktigt tråkig låt.

                                            Foto: Daniel Ohlsson/TV4
                                                          Erika fick lämna idol
Vad tycker du? var det rätt person som fick lämna IDOL 2009?


Nu ska jag hoppa ut till stallet och mina darlings. Det är kallt ute idag, frosten hälsar på! Men solen kämpar påså gott den kan för att smälta bort den vita hinnan på gräset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0