God morgon

Måste försöka komma på något bättre än god morgon käns det som!

Jag är redan ute och grejjar och medans jag påbörjade morgonens inlägg så ringde Catrin om lite saker evelina skulle ha med sig ner. Känner också att min hals är lite av ett rivjärn idag. Men med lite te senare under dagen blir nog det bättre! Catrin berättade att dom hade satt in fle aggrigat till monter/resturangtältet, istället fö 80 grader som skulle spridas runt i tältet så var det 13 grader!! Kan ni fatta att det var kallt!?

Bild från google.se
Nu ska jag ta och göra i ordning Chiron för att rida lite. Eveline kommer hit lite senare för att hämta den gröna faran (gröna bilen) för att sedan köra ner till flyinge. Så lika bra att passa på att rida när hon ska komma hit ifall min lillprins får för sig att sträcka på benen.

Vi hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0