God morgon!

               

Jag fattar verkligen inte vad som sker! Är så damn trött på morgonen och jag som alltid brukar vara som en duracelkanin och hoppa runt vd 06.30 på morgonen men inte numera tydligen! Läste att det fanns ett virus som jirde en kronisk trött, man fick konstig huvudverk, kände sig INTE utvilad på morgonen och lätt för att tappa konsetrationen!! Många av dessa punkter stämmer faktiskt in haha!

Snart ska jag i alla fall byta om i 190 för att sedan hoppa ut till stallet för att göra i ordning Chiron och sedan Ikaros. Jag ska rida lektion direkt nu på morgonen och sdan ska nog Catrin sitta upp en stund.

Ska dricka upp mitt kaffe och för att sedan se vilka överaskningar en Onsdag som denna har att erbjuda!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0