God Morgon!

Vet ni vad, jag blev lite så där mys lycklig när jag öppnade dörren i morse! Solen strålade med sina strålar och lyste upp den gråa trista världen! Men blev helt varm innombords, tänk vad solen betyder va?

Men när solen  inte är framma med sina stråla så använder jag mig utav Herbalife´s N.R.G Nature´s Raw Guarana. Detta är ett litete tillskott för att ha energinivån jämn och slippa känna sig trött, utan att vara speedad eller jätte pigg för att sedan bli jätte trött. Dessa fungerar för mig och man tar en tablett 2-4 gårnger dagligen beroende på hur mycket man arbetar. Givetvis måste man dricka rikligt med vätska, även om det är kallt ute vänner! Vatten är bra för kroppen. Tänk på att dom som dricker mer än 4 koppar kaffe var dag har en konstant brist på vatten på omkring 2%. även rökning gör att du har en vätskebrist på 1-2%.

                                                   N.R.G. - Nature's Raw Guarana

Nu ska jag hoppa ut till stallet! Vi får en lite gäst idag, en dam vid namn Dora som enbart haft islandshästar och kommer själv från island. Men hon vill lära sig hur man rider dressyr och hur halvblodshästarna fungerar! Vi säger välkommen hit!

Hoppas ni får en fin fin dag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0