God morgon!

Idag är det en morgon då man ligger i sängen och bara lite till, bara lite till innan man kasstar sig upp ur sängen! 

Halloween närmar sig och jag kom just på att jag ska vara själv här på gården under Halloween! Tur att Noppe finns! Fast han ärlika mörkrädd som en annan så det skite sig det också! 

Något som jag dock tycker är rätt fachinerande är dessa pupma konster.

(Lite halloween tema medans ni tittar på hämska pumpor!)

 


 








Denna tycker jag ärså grymt äcklig! Men bra gjord!



Vilket tålamod man måste ha för att få det så bra! Dock har jag aldrig testat att krva ur en pumpa men som ni ser så finns det många som verkar göra det jobbet väldigt bra!

                                            Så dagens fråga kanske?!

                                    Brukar ni ha pumpor vi Halloween??

Nu är det dags för mig att trska ut till stallet!

Have a nice day!



Kommentarer
Postat av: Emelie

När jag pluggade använde vid pumpor vid halloweenfesterna och då var jag med och karvade ut en pumpa. Riktigt svårt men väldigt skoj :)

Ha en bra torsdag.

Kram

2009-10-29 @ 09:24:03
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0