God natt

Nu tänkte jag dra mig till säng bloggen!

Jag vet att jag ser skum ut men jag såg skummare ut innan haha det är illa! Ni får en liten bild på min lilla flodhäst, eller Catrins är det faktiskt som jag råkat låna på långtidslån. Hon sjunger var morgon och gör morgongympa! och när man trycker på knappen så slutar hon rocka rockring och säger glatt GOOD MORNING! Visst blir man glad! Vem blir inte glad av en rosa flodhäst som gör morgongympa med sin rockring och sjunger!

Dagen har snurrat på. Catrin satt upp på Chiron idag för att känna lite på honom, sagt att hon ska göra det minst 1 gång i veckan, bre med feed back! Men vi kan ta mer av det i morgon!

Catrin är i alla fall iväg på sadelprovning all day long.

Men ni får sova så sött vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0