Hallo!



Dagen rullar på, det är kyligt och geggan är kvar men solen strålar! Så lovley!
Jag är innte för att byta om till skurkläder, ska fortsätta mitt jobba med dressyrstaketen! Det är några stycken om man säger som så!

Dagen har rullat på bra annars. Chiron kändes fin idag och Catrin var även nöjd med honom idag efter hon hade ridit honom en liten stund. Käns bra att man gör ett bra jobb med honom i alla fall. Man får också bra svar efter hon har ridit honom på vad jag bör förbättra ännu mer! Jag är inte här för att enbart höra BRA JOBBAT! Jag ska lära mig rida, då får man även tåla höra kretik!

Men som sagt mina vänner outside väntar!

Vad händer hos er idag?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Härlig bild :)

Kram

2009-10-27 @ 23:07:51
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0