Handy Cooler!

              HANDY COOLER PERSONAL AIR CONDITIONER
Nu kanske denna prylen är lite sent kommen.Men till nästa sommar kanske!! Kan drivas med USB-port till datorn eller med batterier.

Källa

Idag är det skumt väder om något!! Solen lyser men haglet öser ner, solen lyser man känner höstens vindar, solen lYser inte det ÖS-regnar! Jag menar vadå beslutsångest!

Vi hann i alla fall rida medans den var uppehåll. Chiron var på G idag kan man säga. Riktigt fräsch var han! Det tycker vi om. Catirn satt även upp på honom  idag och skulle känna lite.Hon tyckte han kändes betydligt bättre än sist hon satt upp. Så framgång hardet blivit. Då vet man i alla fall att man är på rätt spår!!

Nu ska jag hoppa ut till stallet igen!

Ska göra
klart det sista mockning osv. WIHO! se om jag blåser bort eller drunknar! Kanske blir en lite mini tsunami våghärpå dressyrgården! Medmin tur.....Im will not be so suprised!

Psst....NI glömmer vill inte dagens fråga!!??
                                  Såg att jag även låg som nr 21 på topblogarea.se puss på det

Kommentarer
Postat av: idah

hehe tack ska du ha :)

2009-10-01 @ 13:44:32
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0