Hej bloggen!

Då var vi på väg ner till Flyinge, eller ja vi har väl åkt hslvvägs. Har suttit och ätit frukost och druckigt mitt morgonkaffe i lastbilen. Älskar min travelmugg som jsg fick utav Barbro och Hasse!

Klockan ringde tidigt idag så det var bara till att masa sig upp och gå ut till stallet. Till min fasa när jag öppnade dörren så var det FROST ute. Kände hur panken välde över mig och min stora vinterjacka röäckte inte till. Årets förstafrost har landat på dressyrgården.....Ve och fasa!

well well

Dagen min kommer att bli långoch jag kommer inte ha tid att blogga som jag brukar, men ska försöka mitt bästa!

Hoppas ni har en fin fin Tisdag?!?!



Leka med webcamen och fördöja tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0