Hej!

Jag har en blogg, en blogg som jag ändå känner att jag är stolt över. Är inte med i några större bloggplaceringar. Men vet ni vad. Det är inte den äkta anledningen till att jag har min blogg. Era kommentarer, att besökarantalet ökar är för mig en stor bonus. Då kan jag i alla fall hoppas på att det jag skriver och försöker förmedla gå hem? Vad vet jag!

Jag har nu också fattat att vi får en timme x-tra att sova inatt haha!! Så går det när man har många bollar i luften, den ena bollen landar aldrig för nästa kasst.

Det jag egentligen hade tänkt att skriva, tror jag får vara för en stund. Kvällen har varit en fundersam kväll, dock en positiv sådan. En del ord har hamnat i rätt ordning och äntligen kan jag tyda vad dom betyder.

Hoppas ni haft en UNDERBAR lördag.

Kanske inget uppmuntrande inlägg men ändå en hälsning till mina trogna läsare!


Kommentarer
Postat av: Aramis

Kul ramla in på din blogg :) Jag har också en skimmel, en 04:a - drömmer också om att bli GP-ryttare en vacker dag! Titta gärna in på min blogg som enbart består av alla mina tankar, funderingar, tränings- och tävlingsresultat!

2009-10-25 @ 00:47:43
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Jag tycket du är kul att höra vad hittar på om dagarna :) och jag bloggar enbart för att jag tycker det är skoj :)

kramar

2009-10-25 @ 15:20:09
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0