IDOL

Man blir ju galen av hur bra dom kan sjunga! Tänk att ha en sådan gåva! Helt Amazzzing! 
För mig var det Eddie, Reza, Rabhin och Nicklas som tilltalade mig mest helt klart! 

Camilla är en duktig sångerska men kan inte släppa chlager som en skylt i hennes panna. 
"Grevinnan" skulle enligt mig fått stanna kvar, jag menar kolla bara på hennes tidigare uppträdanden?!?! Gör ett nummer kasst. Visst det var riktigt kasst också men ändå! 

Jag hoppas mina favoriter för kvällen får stanna tills nästa vecka! Men det kan verkligen variera vecka för vecka vilka som är favoriter!

                                                                   IDOL 2009


                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0