Lunch

Uscha snart har halva denna dagen springit iväg. Fattar inte, man hinner ju inte gå upp fören det är dags att lägga sig igen!

Något som jag började fundera på idag. Innan hade jag alltid ett block liggandes i sängen och har fortfarande. Men nu så har jag bara blocket till alla tankar jag har  inann jag ska sova. Sortera dom lite så att säga. Men då hade jag blocket till att skriva upp mina drömmar. Efter ett tag var det ganska så komiskt att läsa dessa noteringar man hade gjort. Hjärnan bearbetar verkligen det man går igenom. Så för skoj skull ska jag börja med det igen. Inatt t.ex. Drömde jag att Chiron stod utanför hagen och mer kommer jag inte ihåt mer än att det var mörkt och han var utanför hagen och mummsade på gräs? Vad vill det säga?


Fick stanna upp i bloggandet lite, Catrin ropade så jag fick hjälpa till att packa lilla vivveliv (bilen) med saker inför sadelprovningen i morgon!

Dags att fortsätta i stallet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0