Mätt i magen!

Kan jag lova er att jag är!!

Nu hade jag egentligen tänkt att skriva något riktigt bra, men känner att min energi tog slut efter paniken som befann sig här innan. 


                                               <----Melanoz skulle behöva

När jag står och skalar min potatis i godan ro så börjar Snoopy resa ragg morra och skälla mot dörren. Brukar aldrig reagera på det, men nu när man är här ensam på gården och med min fantasi så höll det hela på att sluta i katasrof. Fick för mig att det skulle stå läskiga människor och kika in genom fönstret med läskiga ansikten och ni vet små flina som dom gör på hemska filmer! Kom då på att ytterdörren stod öppen! OMG! var orden som ekade i mina öron. Men lyckades ta mod till mig, kuta fram och låsa dörren för att sedan kasta mig ut i köket där mina potaisar väntade. Väntade gömd bakom en skåpslucka tills min fantasi gav med sig och verkligheten kom tillbaka.
Jag är verkligen dö skraj för mörker. Men jag är också suverän på att skrämma upp mig själv. Med Snoopy till hjälp så går det finemang!

Tänkte lägga upp ett par bilder som kommer hemifrån på alla mina syskon, för det kan man väl ändå säga att det är. Även sagt att dom enda barn-barnen mamma kommer att få vara med om är med päls och fyra ben! 

Innan bilderna kommer så tänker jag säga god natt och sov sött kära vänner!
Började längta till min lilla Trissan som är hemma! Bara två månader kvar tills jag får mysa med henne!


Natti Natti!




























Natten den 4/11 föddes dessa små liven. 11st och enbart 1 liten hane snacka om många systrar den killen fick!

Halsbanden har mamma faktiskt gjort själv. För att kunna se lite skillnad på dom. Men snart lär det bli till att sy nya! Tänk om 4:ra veckor. 11 valpar som busar överallt!


mammas hemsida finner ni här 

















Kommentarer
Postat av: Emelie

Sååå söta :)

Förresten kusinen, jag tänker ta och köra hem onsdag vecka 44. Du har inga planer på att vara ledig då? Iså fall kan du få skjuts hem. Kanske något att tänka på? ) ?

Kram

2009-10-14 @ 22:43:48
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: maggan

Den sista bilden på den sovande valpen.... Länge sedan jag såg något så sött. :-)

2009-10-15 @ 07:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0