Morgon!

På er alla! Hur mår ni idag??

Blev väldigt glad idag när jag loggade in här på blogg.se Börjar få fler och fler besökare och fler och fler som kommenterar! woho!!!

Hde dock lite problem med internet nu här på morgonen tog en herrans tid att kunna komma upp på nätet. men men....

Har en fråga till er, är det någon mer än jag som har fått

                                
Känns faktiskt lite creapy! Har en bild framför mig, ni vet där det kommer massa människor i vita dräkter och ska föra en igenom en plast tunnel ut till en bil som är kritvvit där inga basillusker överlever. Men ja, min fantasi är ju kanske inte som den borde vara! Men lite så ET varning haha!

Jag lovad er att jag skulle berätta om flyinge och lite om dom hästarna jag såg där nere, böand annat hingsten Dalwhinnie som Mattias red..... med flera! Men det hinner jag tyvärr inte blogga om just nu! Jobb som väntar och måste ut för att göra i ordning Ikaros till Catrin!

Så vi hörs....

Vad tyckte ni om videoinlägg? Något man borde ha oftare??

Ha en fin fin MÅNDAG!!!

kram Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet inte heller hur jag ska göra med vaccination, men det löser sig! Fler videoinlägg vore trevligt, kanske på någon av "dina" hästar? :)

Kram

2009-10-19 @ 10:17:22
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hej vännen!

Jupps jag tycker du ska köra mer Video inlägg :)

kram

2009-10-19 @ 13:47:27
Postat av: jossan

hihi jag vaccinerade mig idag ;D

2009-10-19 @ 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0