Mys!

Ligger och myser i sängen med chips och cocacola!! Mylöve nr 2in this life!! Dricker faktiskt bara cola på fredag och lördagar, då vet ni det!

Idol är överför denna gången. Vilka tyckte ni var dom bästa! Så många som är så bra! Men
jag måste säga att det var tråkigt med Camilla. Den sista ut. Samma kretik som förra gången men bara av två då Peter valde att hålla käft som han sa! Men något som jag fastnade på som Camilla sa var att låtarna redan var klara och jag fick inte göra om?? hmm....

Well well återstår att se till 22.25 vem som får lämna IDOL 2009

                                

haha ser ut som att jag har ett bönebord på rummer! men så är inte fallet! Bara ett litet ljus!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0