Natti snatt!

IDOL kvalet är över och nu är det fredagar mot globen som gäller!
Jag tycker att rätt personer fick gå vidare! Frågan är om Camilla kommer att spexa allt till Berts favoriter eller om hon kommer hålla sig till IDOLS favortiter??

Var ute innan, var tvungen att ta lite luft och dessutom så ringde nallen! Men passade på att fota lite ute! hahablev kanske inte som jag hade tänkt mig men om man får för sig att bli lite duktig kanske man kan göra några bra bilder!

                                  
                                     Det ska föreställa en bil, en måne och en stjärna! Vilken är vad? 

   Nu är det dags för mig att krypa ner till kojjs vänner! Hoppas ni haft/har en lovley fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0