Ri Rii Riiiiiiiiiiiing!

Min väckarklocka är mer enveten än någon annan väckarklocka jag har stött på! Men man ska väl inte hacka på den stackaren, han gör jue bara stitt jobb. Men det kanske är en hon?

                  

Dagen igår var för det första svinkall. I montertältet där alla säljare har sina montrar och där även lite "resturang" del finns med V.I.P höran. Men borta vid resturangdelen var det varmt men inte vid våran monter. Värmefläkten blåste rätt upp i taket och sedan så står vi precis vid dörren ut till crafoordhallen och den dörren är väldigt svårstängd! Men jag ska som sagt vara hemma hela veckan och ska snart ut till stallet och gå ut till mina darlings.

Jag vet att jag lovade "melanoz har en åsikt" igår. Men jag var så trött på vägen hem att jag inte riktigt visste vad jag hetter. Men idag blir det andra bullar på det. Men som plåster på såren så fick ni en gästbloggare igår!

Som sagt ut och jobba upp lite varme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0