Sleep time

Hej bloggen!

Blev att man fastnade i hallen med Catrin, våra kvällsprat som så lätt blir till nattprat!

Men nu är det i alla fall dags för mig att krypa ner till kojjs!

I morgon är det programträning som gäller. Dock är det bara 4 som ska rida i morgon!

Som avslutning på dagen och dagens sista blogginlägg så tänkte jag att jag skulle visa er Chiron som föl!

                                               

Nu ser han ut så här, ni har jue sett honom många gånger tidigare men tänkte om ni kan se någon skillnad?

                              

Vad tycker ni? Någon skillnad? Vi har skämtat om att hon ska reklamera hästen, köpa en fux men fick en skimmel! Men Prins som han är ska han då inte reklameras!

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: ida

nej men gud så söt han var som föl!

helt otroligt gullig, såg nästan ut som min kusins förra häst :)

2009-10-06 @ 08:51:17
URL: http://maowie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så söt han var som föl :) fast Chiron är fortfarande jättesöt - men nu är han stor :) Ha en fin tisdag. Kram

2009-10-06 @ 09:53:21
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0