Ta ut din ilska över en gris!

Tror mig jag pratar självklart inte om en äkta gris! Jag talar om Terminatorgrisen!!

Denna girsen förvandlas till en blöt fläck när den kasstas t.ex. i golvet och drar sedan ihop sig efter några sekunder till sitt riktiga utseende! Det stod även att man till en början ska ta det lite lugnt med grisen för att den blir blatt även av lättare kasst!

Jag själv tycker denna lilla sak är både fräck men läskig! Hur ofta vill man ha en splachad gris på golvet?? Udda är den i alla fall och kanske skulle ha en sådan till hands och ge någon på stån som verkar vara på dåligt humör.
Klicka för att se nästa bild
Klicka för att se nästa bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0