Timmie säger

Godnatt för idag!



Vi har spelat kort under kvällen och bara haft det trevligt. Jag förlorade ganska så stort. Men till slut så gjorde jag det bara svårt för dom andra och fnittrade lite för mig själv! Korspelet vi spelade heter 500 så det är den som kommer upp till 500 poäng först som vinner och man kan få en herrans massa minus också! Riktigt trevligt var det i alla fall.

Magen är även full med massa godsaker från dagen.

Och sist men INTE minst så vill jag säga GRATTIS till Catrin på 40 års dagen!!

Varit en trevlig helg med trevliga människor! Josefine, var jätte kul att du kunde komma ner och hoppas vi ses snart igen!

Dessutom så vill jag gratta Corinne som har haft sin första turne till Ullared och G-kås!! Puss på dig!

Sov sött vänner!!




Kommentarer
Postat av: linnea

Hejjj vänneen :D tack så mkt <3 hur har du det?? miss u

2009-10-12 @ 03:15:53
URL: http://uatillusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis. Men det är alltid så mkt svårare att sätta sig själv främst mot göra allt, kanske för mkt, för alla andra. :P Haha sånt man kan fundera på hur länge som helst. ^^

2009-10-12 @ 07:44:52
URL: http://jenitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0