Tisdag

Har det varit idag! Flugit iväg i ett rasande tempo!
Nu skulle jagvelat haft en egen lite massör! Just nu känns det som att Atlas sitter på mig! Not so nice!

När jag gav mig för idag med skurandet av dressyrstaket så fanns det nygräddade bullar klara! Hur gott som helst! Var inte igår man var med om det. Me L-Ö-V-E that. Vet vad jag ska göra när jag åker hem över Lucia.

Ryttaren Anky Van Grunsven har vunnit 3 OS guld, hon har ett eget klädes märke och haft ett eget tv-program. Hela Holland vet vem hon är.

eourodressage.com skriver idag att samhället Erp där Anky bor ska döpa en gata efter henne "Anky Van Grunsvenstraat"




Detta får mig att undra, varför syns ridsporten så lite i sverige? I Tyskland så är ridporten välkänd lika så Holland. Har vi tur visas det en liten blänkare på Sporten när vi fått en medalj under OS. Ändå så är ridsporten den näst störsa efter fotbollen i antalet utövare. Ganska så intressant! Det är kanske som dom säger, man ska inte bo i Sverige. tyskland eller Holland nästa kanske?? Nä, skämt och sido. Men Anky förtjänar verkligen det!

En Autograf från Anky, när hon var i GLOBEN 2008.
Bilden som togs på mig och Anky tänker jag inte lägga upp, haha jag ser ut som en fågelskrämma. Catrin bad mig hämta en present till Anky och hennes barn när hon skulle ha autografskrivning i våran monter. Så jalla jalla var det genom HELA folkmassan. Men kul var det. Tur att Catrin jobbat hos lite kändisar. Om ni inte visste det så jobbade Catrin hos Anky Van grunsven som satllchef för ett x-antal år sedan! haha!

Nä vänner. Nu kallar sängen och en stunds tittande på America´s got Talent.

Sov sött om ni inte redan gör det!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sov gott du också och imorgon styr jag kosan österut för att hälsa på hemma :) Det blir en tur runt faster också för att kolla in valparna :)

Kram

2009-10-27 @ 23:16:42
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0